Tuesday, January 4, 2011

Pemenangnya adalah....

Assalamualaikum.. lama tak ber entry.. sorila kawan2 sangat sibuk dengan kerja2 dan penilaian bagi contest umidaniSh baru2 ni.. mesti korang tertunggu2 dan berdebar2 untuk mengetahui siapakah yang berjaya untuk mencuri hati umidanish.. Umidanish lagi berdebar tau, sebab semuanya cantik2 dan kreatif2.. tapi apakan daya, totebag hanya 2 dan selebihnya adalah hadiah saguhati maka hanya dua sahaja pemenang untuk hadiah utama yang TERPAKSA umi pilih.. kepada yang tak terpilih untuk hadiah tote bag tu, korang2 jugak akan mendapat saguhati special dari umidanish, ok? Jangan sedih2 tau..

Diumumkan pemenang utama bagi contest umidanish ini adalah.. (kihkihkih.. macam buat pengumuman apa je...)

Tempat Pertama: suziey.com

Umidanish pilih beliau bukan kerana beliau glemer sebab selalu menang bila bercontest (beliau selalu menang pun pasai layak tak gitu kan ibuaQeel??), tapi kerana kerajinan beliau yang melayan karenah dan kehendak umidanish.. memang yg macamni la yang umidanish inginkan.. bukan sahaja deco di pc tp diwujudkan dialam nyata.. dalam banyak2 yang menjoinkan diri..alhamdulillah umidanish jumpa satu ni..TQ suziey..




Tempat kedua : ujee-ujee.blogspot.com

Tempat kedua ini dipilih oleh abidanish dan danish.. danish kata 3 org cartoon lidi itu adalah gambar atuk, nenek dan acu... asyik tunjuk yang tu je..waduh2 danish, mentang2 depa bertiga duk manja2 kan kamu.. depa je la kamu ingat ye???huhuh, dan alasan abidanish pula kerana apa yang danish suka, itu yang abi pilih.. (wa...lagi senang kan??)



Tahniah kepada semua pemenang utama. Kepada yang tak terpilih, jangan susah hati kerana seperti yang diumumkan kat atas tadi korang akan mendapat sebuah beg comel.. ikhlas dari umidanish kerana kesungguhan korang menjoinkan diri dan memberi sokongan pada contest umdanish.

p/s:

Kepada semua, sila emailkan alamat dan no phone anda utk pengeposan hadiah di alynn_41181mr@yahoo.com.

Sekali lagi terima kasih semua... muachhhhh...sayang korang


Salam Sayang Dari,

4 comments:

[-suziey-] said...

alhamdulillah..rezeki..terima kasih umidanish..hiks..malu plak ai..:p

erkk rsnya dh bg alamat kan dulu..hehe..thanks ye ..ish teruja plak..hadiah pn best plak tu..smga bertambah murah rezeki umidanish :)

dh smpai ke kad tu?hopefully selamat smpai..2 in 1..mouse pad tu umidanish bole guna klu nk :)

UmiDAnisH said...

suziey:
TQ erk... danish tak bg.. dia suka 2 2,heheh

eB ezrin said...

ye dpt hadiah... tq yer >_<

tahniah pada semuer >_<

AziE-rAh said...

Owh.. x der rezeki la..
Neway thanks sbb dpt hadiah jugak walau x menang.
Tahniah kpd semua pemenang yer...

Perhatian:
Semua kandungan dan penulisan adalah hak milik peribadi penulis. Terima kasih
Related Posts with Thumbnails